I'm back. Like a bauws. //Olivia

Även att ni tror jag försvinner från eran hjärna liksom poff!
ne.
jag får skriva om mitt fina inlägg för emilia blev sur över en fin bild men jag ska nog hitta nån fin från mim phone nu också.
Lite fakta om Millan:
15 år. Gillar skolan och sin hund Noppe.
Lyssnar oftast inte på lärarna och flyter liksom genom livet.
livsnjutaRn ni vet, även om hon lägger upp poetiska texter då och då om nån av alla hennes lovers..

http://lifeasolivia.blogg.se

Där har ni min blogg ^
|

Ska sola solarium nu, eller i mina drömmar kanske.. Inte ska jag se Grey's iallefall..
men puss på er, jag kommer tillbaka nån dag, belive me.
//Livis, Ollie osv..

På bilderna ser ni : mig, emilia, mim tugummiförpackning som
Man fick med i Max-tamed boxen idag på lunch, emilia igen och.... Till Sist min hest Nodde, he is a bauws! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback