Innebandydress!

 

Vet att jag failat med redigeringen men hinner inte fixa för jag har fysikprov imorgon <3<3<3 Och jag vet inte hur många bilder jag har tagit, men jag fastnar tydligen inte på bild idag. Och inte för att det blev bättre av att jag är nyvaken...

 

Men det jag ville med bilden var att visa våran nya innebandydress! Jag gillar den faktiskt!

 

Igår mötte vi 98orna, haha fyfan vad dålig jag var. Jag skäms när jag tänker på det, jag sprang bara omkring och kallade Linnea för "Lena" typ. Vi vann i alla fall med 13-0. Inte min förtjänst direkt.. men jag lyckades göra ett mål, haha. Bra att vi vann, hade inte gått på skolan annars.. hehe.

 

Men nu ska jag plugga fysik, wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback