It's never too late to get it back

 

Jullov nu! Gud vad skönt det är, för jag orkar verkligen inge mer skola. Men samtidigt så.. vet jag inte. Men lovet är ju ändå bara två veckor, så man får väl ta vara på det, liksom. Gjorde inget speciellt på skolan idag, såg på mysteriet på greveholm (så jävla bra) och fick betygen. Sen tog Olivia min mobil och smsade lite..... :') Rätt bra dag ändå.

 

Ikväll skulle jag egentligen göra någonting, vara med några. Men jag orkar inte, jag är så sjukt trött.. så jag ska starta Grey's Anatomy, för det hade jag typ glömt bort!? Galet. Och sen ska jag väl lägga mig relativt tidigt. För imorgon ska jag fixa det sista med julklapparna och städa lite till på rummet. Sen kanske jag hinner umgås med någon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback