Känner du lyckan genom sorgen? Jag har inget mer än mina tankar

 

Ikväll har vi klätt granen, precis som vi gjorde förra året den 21 december. Jag märkte det när jag kollade i arkivet, här. Vi har liksom mycket fula saker i våran gran, haha. Sånt man gjort när man var liten. Men vi har ju alltid haft så, det blir bäst så. Mest juligt, det behöver inte vara så himla snyggt.

 

Jag har inte slagit in några julklappar idag, dumt. Men jag hinner, klart jag gör. Imorgon är det skola, sista skoldagen för 2011. Lite skrämmande, faktiskt. Det ska bli skönt med ett nytt år, men det känns som om det kommer ske lite förändringar. Förändring är bra, men läskigt. Jag ska ju t.ex börja på gymnasiet, bara det är något helt annat. Men det blir nog bra, det måste det bli. Tänk om tiden kunde gå lite långsammare? Det hade varit bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback