Man ska va glad för det man får, för varje månad varje år



Det har snöat hela dagen idag så nu är det vitt på backen igen, underbart! Julkänslan börjar sakta komma tillbaka, och det är väl på tiden för nu är det mindre än en vecka kvar! Och alltså mindre än två veckor tills nyår. Shit, snart har hela 2011 passerat! Jag ska försöka göra slutet på detta år så bra som möjligt, och jag tror jag kan lyckas hyfsat bra. Taggaaa!

Sov som sagt hos Julia inatt och vi gjorde inte direkt någonting men det har varit riktigt roligt ändå! Haha ful ungen är♥ Hittade en massa brutala bilder på alla möjliga personer som fanns på Julias dator. Hade riktigt roligt åt dom.

Tror jag ska tillbringa kvällen framför datorn och kolla på julkalendern och kanske att jag även kollar på diselråttor & sjömansmöss! Eller så fixar jag lite med den nya bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback