Minds change like the weather

 

Jag var hemma från skolan idag. Jag mår väl inte sådär jätte bra, tror jag. Men jag ska nog träna ändå, för det känns oftast bra. Att spela innebandy alltså. Och imorgon måste jag orka ta mig till skolan. Men det är bara en dag, och sen är det helg! Det var egentligen dumtdumtdumt att jag stannade hemma idag. För vi hade bl.a. två prov, som jag alltså kommer måsta göra senare. Men jag orkade verkligen inte, så nu är det som det är.

 

Nu ska jag försöka plugga lite matte och kanske jobba på att bli lite gladare.

 

Och Olivias inlägg.. HAHA gmn♥♥♥♥ Speciellt shortsbilden........... avlider.........

 

Update: Nu är Olivias inlägg borta.. ops. Hade inte tillgång till dator och var tvungen att ta bort bilden så snabbt som möjligt, så då försvann hela inlägget. Ingen idé ni letar den i arkivet heller, för den finns inte där ;) Lyllo er som hann läsa Olivias inlägg, för det var rätt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback