Nobody wanna see us together. But it don't matter, no

Det här är väl typ det första inlägget jag gör som inte innehåller någon bild.. men jag känner mig rätt tom just nu. Jag har ingen inspiration, eller direkt lust till någonting. Jag har försökt skriva jag vet inte hur länge, men jag kommer inte på någonting. Allt står still. Jag har även försökt hitta någonting att fotografera, men jag ser ingenting! Och jag vet inte direkt vad jag ska säga eller göra.. Jag ska försöka hitta tillbaka så snabbt som möjligt!

Nu har jag gjort popcorn och så ska jag starta Grey's Anatomy! Nej, jag har inget liv. (Förutom Grey's då)

Kommentarer
Postat av: Mihihihijiij

LåT mig sammanfatta dina åtta senaste inlägg : hej ! Nu ska jag se på grey's ! Hejdå.

2011-12-04 @ 22:06:53
URL: http://Shakemyworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback