Stå ut med mig, jag behöver dig

 

Åh jag blir så irriterad på mig själv. Jag vill inte vara såhär trött och less, men det är jag. Just nu vill jag helst bara gräva ner mig nånstans och vara borta från allt en längre tid. Jag orkar verkligen inte med någonting känns det som.

 

Var tänkt att jag skulle plugga idag.. men jag la mig och sov istället, vilket var obeskrivligt skönt! Faktiskt. Sen fastnade jag framför we♥it och läste massa underbara, och mindre underbara texter. Satt i över en timme och bara kollade på en massa bilder..

 

Jag är sjukligt less på min blogg också. Alla bilder, alla texter alltså ja alla inlägg men även designen. Vid årsskiftet ska jag byta blogg. Varför? Jag vet inte, jag känner för det. Så om jag inte ändrar mig, kommer jag bara blogga här i drygt en månad till. Vet inte direkt om ni bryr er, men så är fallet i alla fall.


Kommentarer
Postat av: din MAMA...

heheh. precis en sån där kamera gick en kille och fotade med på västermalm i måndags ;) tänkte i falla att du ville veta.

+ att jag tyckte att de va lite coolt



kysss<33

2011-12-07 @ 21:27:23
URL: http://mittkuligaliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback