Tror du att kärlek är som sångerna vi hör?

Bildbrist? Ja.

 

Idag tävlade jag och Karin om vem som kom först till allt, hehe. Så var jag tvungen o springa till matsalen och då krockar jag med Jennie för vi möts precis vid hörnet av stenmuren. HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH asgarvade åt det i en kvart men. Seriöst......HAHAHAHAHHAHAHAHA fan va ful jag e. Förlåt Jennie! Som om du skulle se det här.....

 

Riktigt tråkigt väder idag, blötsnö och slask! Orka att folket ska kasta snöbollar också -.- Blev blööööt som om jag inte var tillräckligt blöt redan, sen blev jag mulad å. Men tack vare att jag hade mobilen i fickan blev jag inte nerslängd i slasket. Tack gud.


Jag har ingen aning om vad jag ska göra i helgen.. lär väl se Grey's Anatomy eller nåt -.- Haha alla bara klagar på att jag ser det... men var med mig istället då :))

...............skrattar fortfarande åt krocken. Undrar hur många som såg? Nej, vill inte veta.

MVH dryg_tjej.96

Kommentarer
Postat av: inte livsnjutare är livsHATARE

tror fan inte att kärlek är som i sångerna, dear love fuck u!!!!

2011-12-09 @ 19:42:17
Postat av: Jennie

Hahah Jennie ser faktiskt dehär! ;)



Hoppas du vann trots att jag stod i vägen x)



2011-12-13 @ 18:24:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback