Just nu, vill jag leva

 

Gammal bild.. ni bah jaha jag trodde du tog den idag.

 

Nu vill jag göra något riktigt kul, med många vänner. Jag vill liksom känna att jag lever och kanske inte tänka så mycket. Men jag är dålig på att känna så, liksom. Så nu kan det gärna få hända någonting..

 

Kvällen och natten tillbringas i alla fall hemma hos Jenny tillsammans med henne och Karin. Vet inte vad vi ska göra o.s.v men det blir nog bra! Ska packa och så nu, sen drar jag mig bortåt.

 

Bakade förövrigt pepparkakor idag och hade med mig kameran men så var batteriet hemma... HAHAH orkante.

 

Grattis Emma och Elin som blir 20 idag! Snart är jag också det :)) ...... om fem år. (fyra)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback