Det mesta är sig likt här runt omkring

 

Nu äntligen är det förhoppningsvis slut på hösten, även om den kan vara sjukt fin den också. Men inatt kom även den första snön till sundsvall.

 

Jag har tänkt uppdaterat men har inte riktigt orkat. Bra ursäkt o.s.v. I fredags råkade i alla fall jag förstöra Sarahs grej på träslöjden............. ops. Ulf skrattade och Sarah grät. Inte riktigt så, men ungefär. Sen spenderade jag min natt hos Frida. Vi gjorde inte så mycket men det var roligt ändå. Vi umgås lite för sällan, tror jag.

 

Inatt sov både jag och Karin hos Agnes och det var roligt det också. Och denna eftermiddag ska tillbringas ute i birsta med mamma. Tanken är att vi ska köpa lite gardiner och så till mitt nya rum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback