It's a beautiful day, don't let it get away



Två bilder sen i Januari.. nu känner jag verkligen att snön kan få komma! Har inte riktigt velat ha hit den men nu när jag har suttit och tittat på gamla vinterbilder så ser jag ju att den är bra fin ändå, vintern.

På söndag är det redan första advent! Otroligt vad tiden går fort. Men den gör ju det när man har roligt sägs det. Och jag har faktiskt rätt kul på dagarna nu. Som dagen idag var riktigt bra! Skrattade mest hela tiden och var allmänt dryg. Var nog inte så seriös på lektionerna heller.. spenderade ungefär 30 minuter av 45 i korridoren på egenstudietid o.s.v. Men just nu känner jag inte att jag bryr mig direkt, för jag hade som sagt väldigt roligt.

För tillfället sitter jag och lyssnar på julmusik, äter lussebullar och pepparkakor sen ett glas milk på det! Underbart. Börjar längta lite smått efter julen nu, den är så fin.

Eftersom att dagen har varit så bra sitter jag här och ler, men är rädd för att det humöret kommer försvinna eftersom att jag nu måste börja plugga till mitt soprov.. Fan.

Kommentarer
Postat av: fridathaman (ex wife)

hehe ja, fredrik är min love. men är lixom inte seriös på de flest rubriker xD if u know what ja mean.

I was fucKing serious med att du tar snygga bilder för det gör du!

tror min nästa vecka är ganska lugn! förutom matteprov och nationella men de är inte så farligt </3

så vi får bokeliboka in någon dag då, kyss på snuppan!

2011-11-23 @ 16:49:54
Postat av: fridathaman (ex wife)

glömde skriva in min blogg ifall någon kände för att kolla in dina komentarer och ville kikelikika på min blogg ;D;D;D så gjorde de nu! hehe

2011-11-23 @ 16:50:53
URL: http://heyyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback