It's okay, life is a tough crowd

 

Dagen idag var ungefär helt kaotisk. Det började med att jag och fem vänner stod och väntade på en buss i 50 minuter som aldrig kom. Kallt som satan var det och mina stackars fötter dog. Skulle kolla på gymnasium idag och vi kom ungefär 30 minuter försent sen började vi kolla på bygg på västermalm. HAHA don't ask why. Kände mig i alla fall enormt hemma där o.s.v. Sen skulle vi på åkersvik och då kom vi ungefär 10 minuter försent. Sen satt jag ute och väntade på en buss hem i 30 minuter, mina fötter dog ännu en gång. Plus lite mer strul med busskort och annat, haha. Varken åkersvik eller västermalm tilltalade mig i alla fall. Lutar väl mest åt skvadern nu. Men nackdelen med det är väl backen....... det går ju visserligen bussar ibland. Men tänk o pallra sig upp för den i

-20°. Inte så överdrivet lockande, men det kanske är värt det?


Kommentarer
Postat av: julia

va fin du är min älskade, bästa vän!<3

2011-11-23 @ 22:48:27
URL: http://joliamortensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback