Jag önskar att det vore nån annan

 

Fett ful bild. Men jag är på fett fult humör så pallabryyy? :))) Svaret är nej så ni vet.

 

Idag var vi i alla fall på gymnasiebesök. Jag var på skvadern vilket kändes som en väldigt bra skola! Linnea och Johanna, båda matforskidz guidade mig och cirka 15 andra. Vilka också bara var från matfors. Rätt fult. Och jag hade/har ingen röst alls = blev hånad av alla <33

 

Imorgon har jag fysikprov, vilket känns som ett enda stort SKÄÄÄÄÄÄMT! Ett väldigt dåligt skämt, alltså. Men lyckades väsa fram lite frågor till Simon, så han har hjälpt mig lite. TACK!

 

Nu blir det läsa tills ögonen dör, för annars blir Tore sur, och det vill man ju inte xD

Ursäkta mig för fett drygt inlägg, men THIS IS WHAT I'M MADE OF. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: AGGNA

asså dog när du på slutet skrev

''THIS IS WHAT I'M MADE OF'' du är sååå söt gumman!! höhö pusss

2011-11-15 @ 22:58:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback