köngen själv

HAHA vill ni veta något kul? Något som kommer få er att känna er världsbäst. Och typ inse att jag är sämst inom alla kategorier som heter PLUGGA. Ok.

1. Ska ha läst ut en bok på svenskan tills på torsdag. Är på kapitel 13 av typ 23!
2. Ska göra 30 meningar på franskan tills på torsdag, har gjort 0!
3. Har fysikprov imorgon. Kan ungefär......ingenting xD (har mvg i fysik vilket är ett stor missförstånd egentligen, är typ värd ig vilket kommer visa sig imorgon)
4. Ska ha gjort ett teknikarbete tills imorgon. Hur mycket har jag gjort? Nada. Agnes påminde mig strax efter 23.00 idag. Men jag hade lagt mig för att sova (sket i att läsa o allt vad jag skrev i det tidigare inlägget) men jag gick upp och 23.30 startade jag datapatan. Har nu suttit här i 40 minuter och inte skrivit ett skit!! HAHAHA. Mamma tror jag är jätteduktig och jobbar på för fullt med mitt teknikarbete. Och så sitter jag vid facebook ;pPPpPPppPpP

Har ingen röst heller. Kung dag imorgon i alla fall.

Jo juste. Ska på braking dawn eller vad fan den heter, twilight så kommer inte kunna börja plugga förrän typ 22.00 imorgon. HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAh jag borde egentligen gråta men det är så jävla dåligt så jag kan ingenting annat än skratta. Hejdå för andra gången.

P.s. kommer inte fortsätta med dessa inlägg. Ville bara att ni ska veta vem den verkliga Emilia är xD D.s

Kommentarer
Postat av: jullan

HAHHAHAHHAHA de är så de ska va <3

2011-11-16 @ 15:33:30
URL: http://joliamortensson.blogg.se/
Postat av: AGGNA

jag blir tårögd vad duktig du är! :')

2011-11-16 @ 18:31:08
Postat av: Moa

Stolt jag känner mig när du ligger i så i arbetet lilla du! Och sen, jag är the mastah och och tar inte åt mig din kritik. hejdå.

2011-11-17 @ 20:02:59
URL: http://shakemyworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback