Och jag som trodde jag var kvar, jag har börjat på nytt. Det vet jag när jag ser dig, vart har du tagit vägen?

 

Sov hos Agnes inatt och vi var bara allmänt dryg vilket vi är pro på. Haha, det var sjukt kul!

 

Och idag känner jag mig väldigt konstigt, på något sätt. Alltså.. jag vet inte. Jag känner mig typ stressad, och vad jag vet har jag ingenting att vara stressad över? Men jag ska till Isabelle sen och spenderar kvällen och natten där, tillsammans med henne, Jenny och Agnes tror jag. Det ska nog bli roligt och jag hoppas att jag känner mig bättre då!

Två bilder som får berätta lite om min och Agnes kväll/natt! (Klicka på dom för att se) :


Bildtext 1: Bakar.
Bildtext 2: Åkte till ica för att köpa salami till våran choklad! (Jag är kung på att gå i klackeskor, en vacker syn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback