Så jävla glad

Hej =)=)<33 Tänkte bara berätta att MIN MOBIL HAR GÅTT SÖNDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HATA MITT LIV!!!!!!!!! Att säga att det var ganska skönt att ha den avstängd var FAN DET DUMMASTE JAG GJORT!!!!!!! För nu har jag ingen mobil :) HIHI <33<3 ÅÅÅÅÅÅH. Ett av alla tecken till att GUD HATAR MIGGGGGGGGGGGG. Den bara sluta funka helt plötsligt??? MENINGEN MED DET ÄR????? Alltså jag tappade den inte i golvet ELLER NÅT SÅNTTTT. Förlåt för dampigt inlägg. Nu ska vi inte deppa över det här :)

Hejdå har en lång "att göra lista" nu. Tänkte börja med ATT CUTTA MIG!!

Kommentarer
Postat av: utbölingen

men gmn det ordnar sig <333333 may the force be with you!

2011-11-07 @ 22:15:29
Postat av: Fiolspelare

du kan få min ajfån!



fast ne.

2011-11-08 @ 14:47:47
URL: http://shakemyworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback