Samma snack varje dag om att göra sig fri


 

Jag sitter här och dricker kaffe i ett försök till att bli lite pigg. Jag måste nämligen plugga so eftersom vi har ett rätt stort prov imorgon och jag kan inte direkt någonting.. Kan hända att det blir mer kaffedrickande ikväll ifall jag känner att jag måste sitta uppe lite längre och plugga. Dåligt och inte så smart.

 

Om ett tag blir det innebandy träning! Får hoppas att jag fått in lite so tills dess i alla fall.

 

Är förövrigt extremt less på headern och ja designen överhuvudtaget. Men som sagt så är min fantasi inte direkt på topp. Jag börjar undra om jag ens har någon alls. Vi får se när det blir en förändring, för snart borde det bli någon..


Kommentarer
Postat av: AGNES

twins! de går kung för mig också! ;);););););););;;););)););))););)););)

2011-11-24 @ 23:34:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback