I guess you really did it this time



Dagen idag har varit både rolig och typ jobbig, haha. Dagens bästa var nog "men kan du hålla KÄFTEEEN!" kul med internskämt? Ja, faktiskt. Sen var det en massa snöbollskrig också, både inom- och utomhus. Kände mig som värsta offret typ. Kom snöbollar från alla håll. Själv suger man på kastarå...... så var inte så bra på ge igen kanske. Och Fredrik typ mulade sönder mig, tackar man för! Fick ligga i nån jävla taggbuske också. Gick omkring med snöklumpar i håret och smink utkletat i hela ansiktet, hahaha orkante. Sen fick jag en snöboll på ögat också, skönt skulle man kunna säga... om man ville ljuga. Sen var det nån som förstörde mitt skåp också -.- Kul att jag ska ha det i ett halvår till, kommer få damp varje gång jag ska öppna det. Sen kastade nån in en snöboll där.......

Idag har jag faktiskt inga läxor eller prov jag måste plugga till! (Okej tekniken men den gör vi senare i livet) Så jag ska nog spendera kvällen framför Grey's Anatomy nörd som man är.

Kommentarer
Postat av: Moaaaaa var de ja

Jamen sånna här inte så allvarliga inlägg gillar man !!! mer sånt tack!!!



ps. du är en panda.

2011-11-29 @ 17:10:34
URL: http://skakaminvärld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback