Accept me for who I am

 

Imorse när man vaknade såg man att all snö hade smält bort.. typiskt! Lite snö kan det väl få vara så att man får lite julfeelings och så att det blir ljusare ute, inte lika grått och tråkigt. Blir mindre snöbollskrig i alla fall! Fast några lyckades skrapa ihop lite slask så när man väl fick en snöboll på sig var man blöt resten av dagen... okej överdrift men du fattar.

 

Sista timmen är det elevens val och då tvingade jag med Linus på luciaträninggrejs typ för alla mina vänner ska vara med där................ men det sög! Så nej, jag ska inte vara med på nå lucia :'')

 

Idag ska jag typ städa rummet. (och så har hela dagen gått ;pPPPpPppp) Jag vet inte hur jag lyckas, men det ser redan ut som ett bombnedslag. Sen får vi se om jag orkar kolla på lite Grey's Anatomy också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback