"Vi har inte tid med sånt här nåt mer" brukar dom säga som om tid var en ägodel


 

Hade en lyckad kväll/natt igår. Det var liksom bra även om vi höll på dö av rädsla några gånger. Vi höll för det mesta till i Isabelles garage. Men det hände att vi gick ut också, i den inte så kalla natten.

 

För ett tag sen fick jag något ryck och stängde av mobilen. Den ligger nu i en låda, någonstans. Jag loggade även ut från facebook och sådär. Varför? Jag vet inte, det kändes nog bra. Borde väl kanske stänga av datorn helt, egentligen. Men jag vill lyssna på musik. Jag måste lyssna på musik. Får se när jag tar fram mobilen igen, kanske redan imorgonbitti?

 

Just nu funderar jag mest på om jag ska gå och lägga mig, rätt tidigt ändå. Eller om jag är vaken lite längre in på natten. Jag vet inte vad jag känner för, faktiskt. Jag ska nog äta något, så får vi väl kanske se sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback