Det är höstkallt på balkongen och jag längtar till nått annat än det här

 

Klockan är nästan 10.00 men frosten ligger ändå kvar. Jag får lite ångest, jag vill inte ha vinter. Inte än!

 

Dom fina höstdagarna nu är aldrig varma. Det är bara några få plusgrader fastän att solen skiner och inte ett enda moln pryder den klarblå himlen. Nu går vi mot kallare och mörkare tider. Vilket egentligen har både sina för- och nackdelar. Även om jag har så mycket lättare att komma på det som är dåligt.

 

Om det fortfarande är soligt när jag kommer hem från matchen idag ska jag nog ta med mig kameran ut och fota lite till. Men vi får se hur det blir, för jag tror jag kommer stanna och kolla på B-lagets match också. Nu ska jag byta om för om en timme är det samling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback