Försökt att visa dig med blicken, men det är inte mig du ser

 

Dålig på att uppdatera, jag vet. Men bildbrist har varit anledningen denna gång.

 

Igår sov jag hos Karin, standard. Även om kvällen inte blev som vi hoppats, så var den bra ändå. Den blir oftast det då jag är med Karin! Men vi har sån otur, faktiskt.

 

Under dagen idag har jag varit hos Nora, vilket var trevligt. Vi träffas ju inte så ofta.. och sen nu ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Men tror att jag ska vara med Isabelle i alla fall. Och imorgon är det första seriematchen, tagga!


Kommentarer
Postat av: Minnemannemåne

Åh fyfabulen vad vi kommer spela! Min kondis är iallafall jätte på topp. Cylade lixom nerifrån olivia upp till vägen, sen la jag mig ner på backen och flåsade som en orkan :)))) i'm a huffelpuff.

2011-10-15 @ 21:49:09
URL: http://shakemyworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback