Jag tror aldrig att han kommer å fatta


 

Igår var jag i Övik hela dagen. Jag hade två matcher och jag spelade som en gudinna! (Som en gudinna som precis hade brutit benet, i och för sig.. men ändå)

När jag kom hem var jag helt slut, jag var så himla trött. Och då kände jag verkligen hur efterlängtat lovet var. Jag låg och kollade på Grey's Anatomy hela kvällen, jag älskar det! Det var även så min morgon idag spenderades.

Nu har jag nyss varit och kollat på innebandymatch med Isabelle! Hon åker till fjällen ikväll och kommer vara där hela veckan. Det är lite tråkigt, jag kommer sakna henne.. vi får se till att göra någonting till helgen när hon kommer hem istället! Och Karin är också i fjällen.. sen drar hon till stockholm. Men det ska nog gå ändå, det måste gå ändå.

Kvällen idag ska i alla fall tillbringas med Jenny, vet inte riktigt vad vi ska göra. Men någonting ska vi väl hitta på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback