Please don't be in love with someone else

 

Alltså jag vet inte vad jag ska skriva.. inte för tillfället. Just nu vill jag bara ha kul, liksom känna att jag lever. Att jag är femton år, du vet. Jag vill vara med massa vänner och bara skratta och göra saker. Därför är det så skönt att lovet kommer nu. Ska bli riktigt roligt! Då kommer ju även Gabriel på besök. Så då ska jag väl vara med honom och Julia från måndag till torsdag.

 

Sen ska jag försöka få med mig kameran nånting, och fota lite. Så jag får några riktiga bilder, några fina. Inte som bilden ovan alltså.. jag har bildbrist igen, typ. Sen vill jag som sagt göra om bloggen igen! Så jag får se om jag får inspiration från någonting och har tid till att göra det.

 

Kommentar till dagens träning: Det gick kung! .........................not

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback