Sen en tid tillbaka har jag varit tyst, och försökt att känna efter hur det känns

 

Jag slänger in en bild på en fin höstdag, för det känns bra. Men idag har det varit sånt där typiskt höstväder. Det har varit sådär grått och trist. Man vill inte gå ut för man kan bara tänka sig hur kallt det är. Regnet hänger i luften och man känner att det finns där och när som helst kan börja falla. Men det har faktiskt inte blåst som det kan göra.

Men jag och Isabelle trotsade vädret och sprang elljusspåret efter skolan. Sen gick jag hem också. Annars har det inte hänt så mycket mer.

Jag ska nog lägga mig nu. Fast jag har lite saker som jag borde göra. Men jag är så dåligt på sånt, och bra på att skjuta upp det istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback