Och jag går gärna vilse just inatt



Fan vad jag saknar sommaren. Gör inte du också det? Även om jag älskar höstluften, du vet. Och färgerna, så kan jag inte låta bli att känna att sommaren var alldeles för kort. För visst var den väl det?

Tänk att kunna gå utanför dörren utan att frysa. Eller att bara vara ute och cykla en fin sommarkväll med några vänner. Att ligga i solen tills det blir alldeles för varmt och man verkligen måste hoppa i vattnet. Det är bra fint, och jag saknar det.

Men visst finns det fördelar med hösten och så också, det måste det väl göra? Man träffar t.ex. lite mer människor då, i skolan och sånt där. Det är bra. Och det är precis vad jag ska göra nu, inte åka till skolan, men träffa lite människor! Jag ska bl.a kolla på Jonas innebandymatch och hoppas att dom vinner. Sen får vi se vad jag gör mer denna höstkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback